Cananoguz Hamile kaldığımı öğrendiğim andan itibaren hep kız hissettim. Hissimde yanılmadım. Doktorumuz %90 kız dedi. Yanılma payı olabilir mi dedim yok bu saatten sonra olmaz dedi. Cinsiyetini 14 haftalıkken öğrenmiş oldum
Beklenenmucizem Cananoguz benim de kızım oluyor 18+5 ken öğrendim. Bende en baştan hissedyiyordum kızım olcgni