12454 cok sevindim cok🥰 insallah bebek de olsun:) benim 3 yildir bebegim olmuyor ben de bu ay dertlesmeyi biraktim bari hakim oldugum konularda insanlara yardimci olayim bi ise yarayayim diye bildigim sorulari yanitlamak icin foruma giriyordum. Bir ise yaradigima cok sevindim siz de bana moral vermis oldunuz:) tesekkurler