Kızlar bende çatı muayenesi oldum bugun doktor uygunsun normal doguma ama yerinde olsam tercih etmem dedi sebepleri sıraladıgında bana mantıklı gelmedi ama ister istemez kafa bulandırdı bir karıda yok ıkısinin ucretide aynı cok iyi anlayamadım doktoru . Sizin düşünceleriniz neler ?