Santiyecianne doğuma mesai saati içinde olursa eğer doktorunuz giriyor yoksa nöbetçi doktor. Bende 6. Haftadan beri Nagihan hanıma gidiyorum 26. Haftadayım çok çok memnunum. Hastane pandemi evet ama covidli hastaların binası diş hekimliğinde ayrı yerleri, ana binada kadın doğum binasında değil