CimnazMusaferova Selam.Ben 18+5 haftalik hamileyim.ilk kipirdamalari 16 +3 de hiss etdim.Ama son 2 gunde sanki kipirdamalari azaldi.Sizce normalmi ?
Gulanelis CimnazMusaferova aşırı normal artik herkes aynı seyi yazıyor normal bu haftalarda anca 25 te düzelir canım
Gulanelis CimnazMusaferova bide daha küçük yeni yeni kendini belli ettiriyor hergün hareket bekleyip kendini beklentiye sokma strese girme canım
Pamukkiz CimnazMusaferova sanırım ben de senin gibiyim 18 haftada hissettim pıt pıt karnımın altında bugun 19 olduk bekliyorum ki hareket etsin yok 🤷🏼♀️
leyla25 CimnazMusaferova çook normal ben ilk hareketini 18.haftada hissetmiştim sonra bir hafta hiç hissetmedim mesela sonra hep duzensizdi şimdi 28.haftamdayım düzene gireli belki bir iki hafta anca oluyor.
leyla25 Pamukkiz ayy bende oyleydım ilk pıt pıt hissettim 18de sonra devamlı beklıyorum ki yine etsin insan çok heyecanlanıyor :) ama dediğim gibi düzene girmesi biraz zaman alıyor :)