Myszky Yarın 10:30 da yatışım var Kızlar sezeryan olacagım doğuma gıdıyorum. Kızımla kavuşmaya saatler kaldı çok şükür 9 aylık seruvenımı tamamlıyorum. Darısı başınıza… 😊😘
Pikola_findik Myszky allah saglikla sihhatle kavuştursun sizi insallah🤗yarin bizede gelin yatisini yapalim dedi darısı benimde başıma🤗