Ne güzel sakindim hiç düşünmüyordum bile doğum anını. Ama geçenlerde doğumhanede bir bayanın doğum anını gördüm. Daha doğrusu nts odasında birşeyler oldu şahit oldum. Kızlar çok stres oldum. Aşırı zor birşeymiş gibi gelmeye başladı. Nasıl doğurucam diye düşünmeye başladım 😔