Bugün doktorumun da yazısı ile özel araçlarıyla samsundan çoruma gelecek olan annem ve babam için e devletten yaptığımız başvuruya onay çıktı. Onlara da mesaj gitti. Bundan sonra yapılacak herhangi bir işlem var mı. Çıktısını almak falan gerekiyor mu yolda polise göstermek için. İzin alan varsa Bilgilendirebilirmiii????