Kiwi12 Evet ben hala kullanıyorum fitili doğumuma az kaldı ama doktor bir sıkıntı olmaz dedi benim arkadaşımda aynısı yaşamıştı oda doğumuna kadar fitili kullandı bir sıkıntı olmadı ondada. Kan gelmesi şaşırttı ilk defa duydum onun Farklı birseydir çünkü dediğim gibi doktor sizi riske atıcak ilaç vermez