Nur_nur06 Sürekli bayılmanın eşiğinden dönüyorum başım dönüyor gözüm kararıyor ellerim ayaklarım tutmuyor ve kulakta aşırı bi çınlama sesi yaşayann var mııı??
Greyy90 Nur_nur06 tansiyondan canım, ölçtür bende de çok oluyor o anlattıkların enseden giriyor bide benim beynimde basınç hissi zonkluyor gibi oluyor anlık gidip geliyor
Nur_nur06 123abc doktor kansızlık olamaz hatta fazla falan gibi bi espri yaptimıstı canım kanla alakası yok demişti çözemedim
Nur_nur06 Greyy90 aynen o kadar kötü bi durum ki az kalsın ölüyorum sandım ama tansiyonum hep 10 6 çıkıyor
Greyy90 Nur_nur06 benim de öyle 10/6 doktorum 13 olursa tehlikeli diyor kanla da alakalı değil canım bu gebelik tansiyonu oluyor zaten o his geldiğinde yat hemen uzat ayaklarını çok ayakta durmamaya çalış bide ekşili şeyler fazla yeme oda düşürüyor
Sbncelif Bende de oluyor genelde ama iftara yakın oluyor ya açlıktan olmuştur ya da tansiyonun düşmüş olabilir
Greyy90 Nur_nur06 35. Haftam canım ben 30dan sonra yaşamaya başladım bunu tansiyonunu sürekli ölç çok düşük yada çok yüksek çıkarsa doktora danışırsın geri kalan da önlem al olurmuş çünkü hamilelikte bide sıcaklarda geliyor 🥵
Nur_nur06 123abc bayılmıyorum kuzum ama eşiğidnen dönüyorum Nasıl diyim 1 2 dakikalığına şuur kaybediyorsun gibi
Nur_nur06 Sifa0033 bi ara sınırdaydı ilk 2 aylıkken falan ilaç kullanıp düzelince burakmıstım tekrar olabilir belki kuzum baktırayım