35+6 haftaligiz hamileliğin ilk başından beri bnde yaşıyorum mantar sıkıntısını doktorum ilaç veriyor kullanıyorum en fazla 15 gün snra yine aynı akintilar kaşıntı koku halamda 30 senelik ebe ona dedm hamilelikte olabilen bişi yapacak bişi yok dedi doğumdan snra düzelir o dedi bosyere ilacda kullanıp kendi ve bebeğin vücudunu yorma dedi haklı gibide doğum olmadan gececege benzemiyor