20-26 İyi günler arkadaşlar açlık şeker sonucum referans aralığı 75 -115 iken benim 96 çıktı Tokluk referans aralığı 74-115 iken benim 133 çıktı böyle olan varmı acaba bebek için sorun olurmu
inancin_annesi 20-26 140 üzerini genelde dikkate alıyorlar. benimde açlık 76 tokluk 131 cıktı doktor bir sorun yok dedi
ECeren 20-26 takip isteye bilir çok değil gibi gözüküyor tabi en iyi sizi doktorunuz yönlendirecektir☺️
20-26 Deletedmom192 Benim bebeğim biraz iri görünüyor dedi doktor şeker testi yaptirmadim ben iri değince sonradan gidip kan veriyim dedim şuan 35. Haftadayiz
Pnrr06 Deletedmom192 Canım şu anda bi problem yok ama sonuçlara göre de dikkat etmen lazım yani sınırlarda
20-26 akovalardan valla onun bir belli haftası var o aralıklarda şeker yüklemesi yapılıyor ben bebeğe falan zarar verir diye korktum açıkçası yaptırmak istemedim kontrolde doktrum bebeğin iri olduğunu bende sekerden şüphelendi bende sağlık ocağına önce açlık sekerimi ve tokluk sekerimi olcturdum çokta güzel çıkmadı işte sonuclarim
akovalardan 20-26 Rabbim yardım etsin dikkat edin yediklerinize atlatırsınız korkmayın geçer inşallah