Ipek_cavar89 33+3um bebek 2.135boy 45 sizin nasıl hanımlar gelişim güzel mi sizce zor bir hamilelik geciriyorum
Gunes55 Ipek_cavar89 drunuz sorun yok dediyse dert etmeyin bence. Her bebek farkli olabiliyor bazisi tombul bazisi zayif olur. 32+3de 2100 gram 44 cm di. Dr gayet iyi sorun yok demisti
Ipek_cavar89 Sorun şöyle ben midemdemden çok rahatsızım hiçbir ilacımı kullanamıyorum ayrıca idrar yolu enfeksiyonu var bu ikinci bebeğim aslında ama hicbisi yiyemiyorum haliyle onu besleyemeyecegimden korkuyorum