_Merveozdemir_ duygu_ozgenc aynen giydirmediklerini getirirler geri. Amin canım teşekkür ederim cümlemizinkini inşallah ☺️🤲🏻
duygu_ozgenc [bilinmeyen] ben koymayacağım zaten sütün gelmezse hastaneden veriyorlar diye biliyorum biboran ve emzikte koymayı düşünmüyorum da bakalım biboranu koymam da emzik belki kaşık koyacağım meme reddi yaşamayalum diye biboran yok😊