Sndz95 Gizem-88 ben 14+6 haftalik hamileyim 44 kiloyla hamile kaldim ve suan 44,7 yim yani bir kilo bile daha alamadim, ama bebisim gayet saglikli cok sukur
hulyatkknt Gizem-88 bugün 33 olduk 94 ile hamile kaldım 3 kilo verdim gebelik şekeri çıktı yine 3 kilo vermisim 97 yim şu an.
Psikolog-anne Sndz95 kilo almanız için daha çok erken zaten bu aylarda beklentide olmanıza gerek yok 😊😊
Sndz95 Psikolog-anne yok aksine son aylarda alicagimi bildigim icin ben cok memnunum suan ki halimden ☺
Hilal93 Ben ikinciye hamileyim 50kilo ile hamile kaldım 3ay mide bulantısı ve kusma çok yaşadım şimdi geçti şükür bu yüzden 3kilo almışım 53üm
d190516 Gizem-88 20 haftalığım 4 kilo aldım bu ikinci oğlum ilk oğlumda 7 buçuk kiloyla Doğuma gitmiştim 🙈
hulyatkknt Gizem-88 teşekkürler evet gebelik şekeri çıkınca dikkat etmeye başlayınca anında yüzündeki şişlik gitti aldığım 9 kilonun da çoğu gidiyor 😂
CgdmZtrk Gizem-88 33 haftalığız 8 kilo aldım. Biraz fazla gibi. O Yuzden yememize dikkat ediyoruz hedefimiz 12-14 kiloyla bitirebilmek.