pamuk32 Kzlar merhaba şu an acil olarak bı çatlak yağı veya kremi onerilerinize ihtiyacım var. Karnm yarilmaya başladı sizce hangisi önler memnun kaldgnz ürün varsa tavsiye bekliyorummm çok acıyor derim 🥺
Gulgulcan pamuk32 bebeyagi yada hindistan cevizi yağı iyi geliyor diye biliyorum ama çok gördüm çok pahalı şeyler kullanmalarına rağmen çatır çatır catlayanlari hiç bişey kullanmayıp catlamayanlari
UraSsmom pamuk32 Kaç haftalıksın canım? Çatlamaya başladıysa durdurmak zor olur artık lierac öneriyolar fazlaca ama biraz genetik diye biliyorum bu çatlama durumu. Ben sadece dalin bebek yağı kullandım onuda çok sıklıkta kullanmadım ama hiç çatlamadım. Dediğim gibi genetik olabilir 🥴
Anneincili pamuk32 surekli nemlendirmen gerekiyor kasinmamsi icin. Ben lierac ve vazelin kulllandm dönüşümlü. Lierac biraz pahali. Vazelinde guzel iş görüyor. Guzel nemlendiriyor
pamuk32 UraSsmom 24 haftaligim canım valla bseyler kullanmam gerekiyor bu gidişle daha çok catlycak yoksa mor mor olmuş şok oldum görünce