Smile18 Kızlar 33. Haftamdayım bebeğim normalde çok hareketliydi. 2 gündür hareketleri azaldı ve güçsüzleşti. Bu haftalarda normal mi. Hastane yakın değil, eşimde görevde o yüzden şuan gidemiyorum merak ettim.
brnr09 Smile18 benim daha o haftalara çok var ama burada okuduğum kadarıyla o haftalarda normal diyorlar
Kbrahrl Smile18 bende 30+4 haftalığım şuan bugün hastanede geldim doktora 2 gündür hareketleri diğer günlere göre daha azdı dedim bu haftadan sonra önemsememiz gerekir dedi ve nst istedi aç karnına olduğum için yapamadılar yarın yapacaklar 🤷🏻♀️
Dnz2020 Smile18 canım bende 33 haftaligim zaten kıpır kıpır bekleme ama hareketleri sert oluyor artık yer daralsada muhakak hareket halindeyse korkma canı nasıl istiyorsa öyle vurur hareket etmezse kork
Gamzedngdn Smile18 canım bende 32+2 deyim kızım normalde çok hareketlidir ama bazen bir yada iki gün daha az ve daha kibar hareket ettiği oluyor ama hiç hareketsiz demiyorum mutlaka hareket ediyor hiç etmiyorsa doktora git mutlaka ama az yada yavaş hareket için doktorum günde 10 hareket yeterli diyor bana bazen çok uyurmuş 🤲 sağlıkla kucaklayalım
Smile18 Kbrahrl önemsememek olmaz bence takip edilmeli hareketler. İnşallah güzel haberler alırsınız 🤲
Smile18 Dnz2020 Hareketleri sert oluyordu 2 gündür çok hafifledi ondan korktum. Haklısınız yeri daralınca daha az hareket eder ama insan korkuyor işte. Şuanda tatlı yedim dinleniyorum biraz daha iyi çok şükür 🤲🥰
Dnz2020 Smile18 iyidir annesi bu yaramazlar bizi çok korkutuyor ama inşallah sağlıkla kucağımıza alacak🙏
Smile18 Gamzedngdn Hareketsiz kalmadı canım ama çok geç aralıklarla ve çok hafif hareket ediyordu. Normal demek ki bu haftalarda artık. Şuan biraz daha iyi ama. 🥰 İnşallah sağlıkla gelsin tüm bebişler 🤲🐣
_Merveozdemir_ Smile18 canım bende 35+2 deyim artık hareketleri azalıyo yavaş yavaş çünkü aşağı yerleşiyolar doğum için ve çok büyüdükleri için kısıtlanıyo hareketleri eskisi gibi rahat hareket edemiyolar. Arkadaşlarında dediği gibi hiç hareket etmezse korkabilirsin ama azda olsa hareket varsa korkma aslında düzene giriyo bu haftalarda diyolar ama alakası yok benimki bi gün hiç durmuyo akşama kadar bi gün bakmışsın zar zor hareket ediyo keyiflerine bağlı yani 😀
Smile18 _Merveozdemir_ Hareketsizlik olmadı ama azalınca ister istemez aklıma farklı şeyler geldi. Rabbim hepsini korusun hepimiz sağlıkla kucağımıza alalım inşallah 🤲🥰
_Merveozdemir_ Smile18 inşallah canım inşallah 🤲🏻 gayet normal korkman ben bildiğim halde azalınca aklıma neler neler geliyo ☺️
Elons Smile18 36.haftada ayni durumu bende yaşadım beklemeden dr görüştüm beni nst cagirdi 3 4 saat müşaade altinda kaldim 3 kere nst baglantim takip edildi serum takıldı duzeldim bebek çok yorulmuş dedi dr kendini yoracak biseymi yaptin dikkat etneliyiz
Smile18 Evet bu ara biraz yoruldum evde tadilat işleri vardı mecburen ne kadar dikkat etsemde eşimde yardımcı olsada işler ağır geldi sanırım. Daha da dikkatli olucam. Rabbim sağlıkla kavuştursun yavrularımıza🤲
Meslina06 Smile18 ay canım dünden beri bende aynıyım 34+2 yim kığır kıpır olan çocuk çok az hareket ediyor ama hareket ettiği için aklıma kötü bişey getirmiyorum inşallah da yoktur rabbim bütün hamişlerin bebeğini korusun sağlıklıca kucağına almayı nasip etsin eşim hastaneye gidelim dedi de yok dedim hareket ediyor sonuçta şükürler olsun ama etmezse yada yarına falan düzelmesse gidicem
Smile18 Meslina06 inşallah kötü bir şey yoktur. Benim şuan hareketleri eskisi gibi artık normale döndü şükür.
Dilaraeymen Bende 32+3 haftalığım dün hareketleri çok azdı hatta karnımı sarstım öyle zorla oynadı şimdi normale döndü. Günleri günlerini tutmuyor sıpaların :)