Bence ikiside cok güzel dalga geçme konularına hic takılma bence. Bende meva koyucam kayınvalidem kalkmış eşime diyor benim yüzüme karşı diyemediği için neymiş kötü isimmiş ilerde meyve die dalga geçerlermiş:)) hic takılma o yuzden en çok içine ne siniyorsa ona karar ver ikiside cok zarif isimler