Nesityyy Amin kuzum.. Sanada Hayırlı olsun Allah kuzagina almayı nasip etsin inşallah.. Çok sevindim senin adına 🙏❤️
Masal_58 Ezgiakisik Ezgiakisik çok sevindim canım benim benimde diğeri kimyasal gebelik ti şuan 7+5 olduk rabbim bu duyguyu herkese nasip etsin 🤗
Melek_________ Masal_58 kac sene sonra oldu pekı 😊😊💕💕 Masal_58 rabbım sag salım kucagınızq almayı nasıp etsın 💐💐🌼🌼
Zerrin_ Ezgiakisik Aminnn kuzum Rabbim bizlere de nasip etsin insallah ♥️🤲 Sağlıkla kavuş yavruna 🎀 Bu arada Bugün de anneler günü senin de ilk anneler günün kutlu olsun⚘🥰 Rabbim bizlere de annelik duygusunu tattirsin inşallah 🙈🤰
Ezgiakisik [bilinmeyen] sağol canım ilk anneler günüm değil bir kızım var zaten bu ikinci bebeğim olacak inşallah ama kızımdan sonra çok sıkıntı yaşadm kadın hastalıklarından
Ezgiakisik [bilinmeyen] sağol canım ilk anneler günüm değil bir kızım var zaten bu ikinci bebeğim olacak inşallah ama kızımdan sonra çok sıkıntı yaşadm kadın hastalıklarından
Zerrin_ [bilinmeyen] Anladım canım benim rabbim gönlünü rahatlatsin o kadar şey çekmişsin kadim olmak zor ve çok güzel ❤