Anna91 aynısını sordum doktora, illa gerekli birşey mi dedim -ki doktorum çok ilgilidir gerçekten her sorana öneriyorum, tecrübelerine çok da güveniyorum- ben böyle sorunca o da üzerine tüm kullandığımız malzemeler steril, ortamımız steril, normal bir zamanda olsak yaptırabilirsin derdim ama şuan seni riske atmak istemediğim için gerek olmadığını düşünüyorum dedi. Bir de benim kronik rahatsızlığım var, atak geçiriyorum, tetanos aşısının yükselttiği ateş benim ataklarımı da tetikliyor kandaki crp değeri yükseldikçe yükseliyor. Başka sorunlara yol açabiliyor. Yaptırmamı istememesinin bir nedeni de buydu. Yani evet olsa iyi olur ama olmadığında bir sorun teşkil etmez gibi konuştu