19 nisan pazar günü sabah 7 de nişanım geldi ama ağrı sızı yoktu 20 si oldu pazartesi herşey normal devam ediyo işler güçler bitirip anneme bile gittim annemde yavaş yavaş sancılarım başladı hatta dalga geçti annem bi de sabaha karşı ararmışsınız dedi öyle de oldu 😄 annemden çıkıp eve geldik ben duşa girdim çıktım baktım sancılar baya bi düzenli hep merak ederdim nasıl dk tutuyolar o kadar düzenli olamaz diye düşünürdüm ama öyleymiş 1.03 , 1.13 , 1.23 böyle böyle 10 dk da bi şancı bastiriyo kipirdayamiyorum bi dk olmadan bitiyo 10 dk rahat geciyo her şey normal ama sonra yine bi şancı böyle olmayacak gidelim en iyisi dedik eşimle giderken dk tutuyoruz sancilar 8 dk ya düştü hastaneye gittik nst bağladılar 6 dk ya düşmüş açılma baktılar 3 cm açılma var diyip doktorumu aradılar ve yatış verildi bu arada saat 5 olmuştu annemi aradık kardeşim getirdi annemi bi tanıdığı arayıp meryem ana otunu suya koymasını istedik saat 6 oldu benim sancim var ama acilmam 3 cm şancı tavan normal de 4 ten önce yapmıyolar ama benim o sancılarıma dayanamicagimi düşündükleri için mi ne içindir bilmem yaptılar o kadar rahatladım ki anlatamam epidural olmasa dayanamazdım ama herkesin acı eşiği farklı kızlar benim düşükmüş demek ki öğlen 12 de doktor muayene etti 6 cm dedi bir buçukta acilmam tam oldu ama bu sefer de çocuk yukarda diye bekledik bu arada o kadar halsiz düştüm ki geceden uykusuzum açım
Midem bulamadığı için bisi yiyemiyorum ve çok sancim var doktor kaç kez söyledi sezeryana alalım normal yapabilecek gibi durmuyosun dedi hayır dedim o kadar çektim biraz daha çekerim 5 e kadar bekledik açıklık tam şancı var şeklinde çocuk inmedi skuat plates topu herşeyi yapıyorum ama zor zor yani neyse doktor geldi çok bekledik dedi dogumhaneye gidelim karnına bastiricaz çıktı çıktı çıkmadı sezeryana alicam dedi ay o kadar şancı çektim ağlamadım ama oraya giderken çok ağladım heralde ayrilcaz falan diye ne bilim doğumhane girmemle doğumum 10 dk sürdü 3 yada 4 ıkınma ve bir ebenin üstüme cullanmasi sonucu kızım çıktı çok şükür bi tanecik dikisim varmış o kadar sancıyı ne için cektigimi dogum sırasında öğrendik kızımın kordonu kısa imiş göbeğime koydular hatta kızımı daha fazla çıkamadı yukarı eşi falan hemen çıktı peşine sonra o bi dikisi atarken beni uyuttukar çok halsiz kaldım çünkü sonra beni uyandırdılar yanıma kızımı da koyup çıktık dogumhaneden kapıda annemle eşim vardı ne kadar sukredilse az olan bi manzara oldu o an 🥰 3185 gr doğdu kızım aşağıda biraz üşümüş küvete 15 dk falan ısıtıp getirdiler emzirdim şükür geldi sütum bi de o kadar saat epidural alınca bacaklarımı hissetmez oldum odamda 3 kez düştüm bi de dogumhanede sandalyeden geçerken de düştüm bacaklarım tutmaz oldu şükür sonrasında bi sorun yaşamadık emiyo kızım çok şükür ki normal oldu yoksa büyük sıkıntı olurdu benden yana yani sezeryan beni çok zorlardı sonrası için şimdi çok iyiyim her şeyi kendim yapabiliyorum ilk günden beri çok şükür sizlere de dua ettim Rabbim kolaylıkla doğum yapmanızı nasip etsin hepinizin