Gratel 3 gün önce sezeryan oldum.yürürken sağ ucu aşırı derecede yanıyor ızanınca geçiyor var mı başka yaşayan ?
isimsizbebek Gratel kenarda yanma varsa yani acı varsa orası düğüm atılan yerdir. Ben sezaryan in ertesi günü hastanedeyken doktoruma söylemiştim. Kenar kısımları acıyor diye oraya düğüm atıldığı için dedi. Ağrı kesici alabilirsiniz
erkek_bebik Benımde aynısı olmuştu ama sadece yürürken değil yatarken bile sağ ucu acayip ağrıyo yanıyordu doktoruma sormuştum ucu sıkı dikiyolarmış o yüzden oluyormuş en geç sağ Tarafın acısı geçiyor korkulcak birşey değil yani içiniz rahat olsun
erkek_bebik Gratel Benım 2 yıl oldu sezeryan olalı şuan tam hatırlamıyorum 10 gün sonra baya toplamıştım kendimi en azından kendim yatıp kalkabiliyodum ama 10 gün baya zor geçti benım . Herkesin farkli oluyor tabi kimisi 2 gün sonra süpürge filan yapıyomuş inşallah sizde çabuk toparlarsınız🤲
Eytu12 Gratel canım bebeğini alırken baskı hissettinmi kalbin sıkısıyormus gibi oldumu acaba en merak ettiğim bi sorudur da kendisi
Gratel Eytu12 bana daha çok bi hafifleme hissi geldi bebek alındığında ama baskıda var evet.benim spinal aneztezi sonrası tansiyonum düştü kusacak gibi oldum en kötü zamanlar o zmndı serum bağladılar hemen kendime geldim o yüZden ameliyat sırasında baskıya filan odaklanma fırsatım olmadı :)