Akduygu benim damardan alındı. Hatta ilk sanırım bu parmak cihazıyla ölçtüler çok yüksek cıktı. Ac karnina olan. Baya korkuttu bizim Sonra makinaya koydular normal seviyede çıktı. Daha sonra da şekerli sudan sonra 1. Ve 2. Saat ölçümüze yapıldı yine damardan alındı kan.