Heycanlianne
Ben muayene için gidiyorum çok memnunun. Bende Doğum yapan ve genel olarak hemşirelerden hastaneden falan memnun kalmışlar mı diye merak ettim
Gecen hafta gittim odayı falan gezdirdiler güzeldi kanepe dolap wc duş şifreli kasa masa vardı
Benim ikiz ve sezeryan için fiyat 7400tl dediler