Gr1992 Kızlar 8+4 hamıleyım adet olcakmısım gibi agrı var kasıklarımda . Bide beyaz bazen sarı akıntı gelıyor norml mi ? 😏
musti28 Gr1992 tutunma ağrıları hatta bi süre her ay adet tarihinde olur biraz korkma uzan dinlenmeye çalış
nesli-34 Canim o normal bendede vardi bi gelip bi gidiyodu adet sancisi gibi bebek kendine yer vermeye calisiyor bi sureden sonra geciyor benim gecti