Bende 36+3 bugün hareketleri azaldı. Tekme atan çocuk yoktu. Pıt pıt atıyordu. Üzüntüden ağladım. Çikolata yedim, süt içtim sol tarafıma yattım. Az attı.Tam doktora gidiyorduk eşimle. Yürüyüş yapalım. Hareketsizliktrn de olmuş olabilir dedi. Yürüdük öyle bir aattı dedim çok şükür🙏 yarın kontrol var inş. Sonuçlarımız iyi gelir. Sağ salim kucağımıza alırız.