Eliiffisikk Kızlar hangi bebek bezini aldınız bebeğinize ve ne kadar stok yaptınız 1 numara bebek bezini hemen büyür diyenler oluyor o yüzden kararsiz kaldım ne kadar alma konusunda 🤦♀️
Aydeniz09 Eliiffisikk 2 paket 1 numara almayı düşünüyorum. Yermezse alırız kaçmıyor ya🤗 Be molfix kullanmayı düşünüyorum . Hem kalite açısından hem fiyat açısından kıyaslayınca ona karar verdim
Snmdnz Eliiffisikk 1 paket aldim ben canm molfix aldim 60 adetmi ne vardi icinde stok yapmadm alerji pisik durumu olabilir diye gelisimine gorede diger numaralardan alicam
CananAkdag Eliiffisikk Canım prima primium care aldık ebebekten 1 koli içi 2li toplam 98 tane var içinde galiba 1 numara yenidoğan olan dan stok yapmıyoruz biz bebeğin kilosu vs belli olmadığı için
Dortkisilikdunyam Eliiffisikk ilk bebeğimde neredeyse bütün bezleri denedik molfix kullandık şimdi ikinci bebeğimi bekliyorum sleepy aldık bir paket pişik alerji falan olma ihtimaline karşı stok yapmayı düşünmüyorum çünkü kesin kullanacağımız belli değil bence sizde fazla almayın ne olacağı hiç belli olmuyor
Hilal93 Eliiffisikk ben kullanmadım ilk bebeğimde prima kullandım başka bişey kullanmadım sonra eltim kullandı ve yakın arkadaşım kullandı çokta memnunlar bende ikinciye hamileyim sleepy kullanıcam aynı derece kaliteleri gördüm yani
Elif578 22 nisanda doğum yaptım molfix kullanıyoruz memnunuz 😊1 numara bir paket almıştım 120 Li mi neydi bitmek üzere 2 numaraya geçicem o bitince