Dilarasavull44 ben hamileliğimin başında gittim 4 ile 7. Haftalar arasında. Açıkcası temiz ve kalabalık olmamasını sevmiştim hastanenin. Fakat özel sağlık sigortam geçmiyordu ve emime uzaktı Avcılarda oturuyorum. O yüzden değiştirdim. Ama bence iyi bir hastane. İlknur hamıma gitmiştim ben. Biraz soğuk gözüküyor doktor ama işinde çok iyiydi. Detaylı bakıyordu herşeye ki bence önemli olan da o.