Merhaba kizlar 4 haftalık hamileyim yumurta haslama kokusu mahvediyor beni ögürtüyor kizartmasini denedim oda sanki agzimda plastik cigniyormusum gibi hissedip ögürtüyor gecen hafta kahvaltida 1.bardak sütümü içtim neyse bi daha icesim geldi 2.de ictim bitirişimle çıkartışim bir oldu burnumdan cikti resmen ne yediysem tekrar denedim 5 gun sonra falan bu seferde dilim damağım bozulmus süt tadi oldu sizlere sorum canim cekene kadar sut ve yumurta yemesem icmesem bisey olurmu meyveli sut icebiliyorum tek ve kefir sade soda icebiliyormuyuz hamilelikde peynir yogurt yesem cogunluk diger 2 sini yemesem eksiklik olurmu