bufemu Pıhtılaşma sı olanlar sadece aspirin mi kullanıyor bana pıhtılaşma testi yapılmadı ama direk aspirin verdi drum
Deletedmom399 bufemu ben kullanıyorum. Bana da test yapılmadı ama önceki gebeliğim 13 hafta kürtaj oldu ona istinaden verdiğini söyledi doktor.
Deletedmom399 bufemu yok akşam yemekten sonra kullanıyorum. Bana sabah veya akşam demedi sadece tok karna dedi.
Yazici Ben hem iğne hem aspirin kullanıyorum canım genelde sabah namazına kalktığımda aç karnına içiyorum
Momof2child Ben hamilelyim boyunca Kullaniyorum 8ci aydayiz cok sukur Bendede pihitlasma yok ilk hamileliyim kalbi durdugu icin bu hamilelikte verdi doktorm