Kızlar merhaba 24+4 haftalık hamileyim forumlarda en çok rastaladığım şey bebek kilosu ve boyu bunu iyimi sizce nasıl doktorum iyi dedi ama bana az gibi geldi tarzı sorular bana yalnış geliyor yalnış anlamayın hepimiz heyecanlıyız ve bebeğimizin iyi olmasını sağlıklı olmasını istiyoruz ama bu şekilde ki postlar bana yalnış geliyor her bebek kendine özeldir her hamilelik farklıdır bu şekilde kıyaslamaya gidilmemesi lazım bence ister istemez insan kıyaslar aynı hafta olan bebekler aynı kiloda ve boyda olmak zorunda değil bu şekilde bebeğinizi kıyaslamayın sağlıklıysa kilosunu ve boyunu çok dert etmeyin kusura bakmayın yalnış gördüğüm bişeyi söylemek istedim inşallah hepimiz sağ sağlim kucağımıza alırız hayırlı günler güzel anneler 🤲😘