Bilnmiyor Korkma canım. Strese girmen daha kötü. Benim de başıma geldi. 8. Hafta falan kesede kanama ve kasilma başladı. Sabah akşam progestan aldım fitil olarak. 1 ay sonra normale dönmüştü. Çok şükür şuan 28+3 teyim. Ama işte bizler başta sorun yaşadığımız için daha dikkatli olmalıyız. Ben çok fazla hareketiydim problem kalmadi diye cok rahat davrandim. Şimdi serklajliyim. Sadece daha sonra sıkıntı kalmayınca da hareketlerine dikkat et hızlı hareket etme, hep kontrollu gitti. Hiç birşey olmaz Allahın izniyle. 😊😊