Duygudgn Kızlarrr azcık bilgi verin yaa kız bebek ile erkek bebek arasında nasıl belirtiler var tutuyor mu 🙈 bi de Çin takvimi yapan ve tutan oldu mu
GkeCanKaran Duygudgn öncelikle böyle testler doğru değil.fakat insan merak edip bakıyor.ben çin ve rus takvimi yaptım kız çıktı ve kızımız olacak hayırlısı ile ☺ Yani benim tuttu🙂 bazılarında tutmuyor. Belirti olarakta bence değişiyor artık eskisi gibi değil.bn hep ekşi ve tuzlu aşerdim ☺
Melisaaa Duygudgn Çin takviminde erkek çıktı canim ama 13 haftalık kız dedi doktor ama degisedebilir dedi. Hiç bir şeye inanma bence 😊😊😊 Bebek sağımda bulunuyor hep sagdaysa erkek dediler ama bakalım cinsiyet degisedecek mi
Deletedmom404 Duygudgn canım ben Çin takvimine baktığımda erkek çıktı Rus takviminde kız diyodu ama oğluşum olcak Allah’ın izniyle ama bu takvimler sadece meraktan çıkan da tesadüf inanmamak lazım derim ha bide cinsiyet belirtileri her anne adayında farklılık gösterir kimişi tatlı aşerir kızı olur bi başkası da tatlı aşerir onunda oğlu olur kaç haftalıksın bu arada
biiiidamla GkeCanKaran Çin takvimi erkek diyor Rus takvimi kız 🙈 inşallah sağlıklı olur ama bir oğlum var içimden kız geçiyor 🙏🏻
Duygudgn Son adet tarihine göre 23 aralık kız gösteriyo ama işte döllenme ne zaman olduysa ocaksa erkek bilemedim şimdi 🤗 aynen ister istemez yapılıyor erkek kız farketmiyor ama hep bi kızım olsun istemişimdir 😍 inşallah hepimiz sağ Salim alırız kucağımıza 😇
Duygudgn Deletedmom404 öyle tabi de canım ama işte meraktan 😇 15+4 olduk bugün cuma günü inşallah öğrencez
Deletedmom404 Duygudgn ayy öğrenirsin inşAllah ya 😊😍🙏🏻 Erken de değil hadi cinsiyet haberini bekliyoruz hayırlısıyla 😊
PamirMira Duygudgn bence de erkek senesi 😊 bizde de bi oğluş var hadi hayırlısıyla kucağımıza da sağsalim alırız inşallah 🤲🏻