Gizeem3535 doktorumla ilgili bi şey duymadım ama genel olarak duydugum sancıyı çektirip sezeryana almaları ayrıca sezeryandan sonrada eşiniz protein kaybetti diyip karşıdaki eczaneden fiyatı 400 TL’ye gelen ilaç aldırmaları ve her şeye para para para acile gittim geçen haftalarda nts ve idrar tahlili tek yaptırdım Özlem hanım olmadığı halde muayene ücreti aldılar acilden giriş olmasına rağmen paracı bi hastane yani onun yerine Çiğli de yapmayı düşünüyorum burada okuduğum kadarıyla da çok övüyorlar odaları falan olsun orada yapıcam Allah izin verirse