Haticeoz canım kendi mayaladığın hafif ekşi oluyosa muhtemelenno yüzden yiyemiyosundur. Benim midemi ekşitiyodu hazır yoğurt yiyebiliyorum ki pastörize hazır yoğurt ve sütleri tercih edin demişti bi doktor. Bu toksoplazma meselesi yüzünden. O yüzden hazır yiyorum artık süzme yoğurt hiç ekşime filan yapmıyor hemde katı kıvamlı. Yoğurt vücudu çok güzel temizliyor. Ama canın istediği zaman ye o kadarda kasma kendini. Kastıkça miden almaz ☺️ içine az reçelin suyundan karıştır meyveli yoğurt olsun öyle ye. Dondurma kabına koy buzluğa at meyveli dondurma olsun öyle ye. Alternatif çok☺️