Nrgl_cntrk magnezyumu bende kullanıyorum iyi geliyor devlet hastanesindeki doktor bana decavit vermişti özeldeki doktor da regenesiz max vermişti özeldeki doktorum decaviti kullanma regenesiz daha iyi dedi ben sonra decavitin kilo yaptığını okudum kullananlar öyle demişti bende çok kullanmadım zaten bıraktım regenesize devam ettim