Asl90 Bir gün çok hareketli 2 gün çok sakin sanırım bu haftalarda normalmiş. Sola yatma tatlı yemeyle hiç bi hareketlenme olmuyo bende, sadece yüz üstü uzandığımda tekme falan atıyo benim gibi olan varmı merak ettim
Enguzelhediym Asl90 benim de öyle canım 25+5 olduk. Hep hareket etsin istiyorum ama bir gün çok hareketliyse 3 gün sakın olabiliyor. Normaldir diye takmamaya çalışıyorum ama yinede tedirgin oluyorum.
Mineberna Asl90 bebeğim kıpır kıpırken 24.25 haftalarda aşırı yavaşlamıştı hatta hiç hissetmiyordum korktum endişelendim 2 günde düzene girdi şuan daha sert ve belirgin korkmayın herkesin bu haftalarda başına gelen bir durum
Unsalin_Annesi Asl90 canım 24+4 haftalık hamileyim bende evet bu haftalarda düzensiz oluyor bazen öyle hareketli oluyorki bazen gayet sakin bazen soluma yatarken oraya toplanıyor batıyor yatarken sağıma dönüyorum genelde hep karnımın altında hissediyorum acayip yani ☺️ Ama nasıl yüz üstü yatıyorsun
Sifa0033 Asl90 aynı bizde öyleyiz 2 gün hareketli olunca 2 gün sakin oluyor bende araştırdım çok normalmiş canım
Asl90 Unsalin_Annesi göbeğim çok büyümedi hala yatabiliyorum. Gece yatmamaya çalışıyorum hareketini hissetmek için yatıyorum hemen tekmeliyo acaba yüz üstü yatmamı mı seviyo 🙈😂
Unsalin_Annesi Asl90 karnına baskı oluyorya belki hissetmen daha kolay oluyordur benim çıktı göbeğim yüz üstü yatmayı çok seviyorum hamile olduğumu öğrendiğimden beri yatamıyorum bişey olur diye ama bi doğurayım Allah izniyle sağ sağlim doğsun yüz üstü yatıcam özledim zaten sol tarafımı hissetmiyorum artık sürekli yatmaktan ☺️