esenyamandaa Ben gümüş kapak almadım. Pahalı olduğu için gerekirse alırım diye düşündüm. Normal plastik-silikon göğüs kalkanlarından aldım, o iyi oldu, ucu hiç kıyafetime sürtünmedi, acımadı. Göğüs ucum küçüktü ama sorun yaşamadım. Hatta krem de almıştım ama hiç kullanmadım. Bence acele etmeyin, herkesin ihtiyacı olmuyor.