Kızlar merhaba bugün 8. haftaya girdik.
Doktor kalp atışlarını duyamadı malesef😢 eli kulağında gibi dedi. Ama garanti de veremiyor tabii. 4 gün sonraya çağırdı.
Daha önce kistim olduğu için geç yumurtlama olabilir dedi. Çok bilgisizim. Daha önce basına gelen var mı?