Rafet-0810-16 YagmrK hic sorma vallaha pandemi nedeniyle devlet hastanelerine randevu vermiyolar ama pisman oldum özele verdigim paraya 😂😂
YagmrK Rafet-0810-16 bende özelde 16. Haftamda öğrenmiştim cinsiyeti garantici doktorlar geç söylüyor maalesef
Rafet-0810-16 YagmrK 13 haftalik erkek dediler 15 haftalik kiz dediler 18 haftalikken de erkek dediler 😢
Tugceecikk sinber inş canım ya iyi olsunlarda bugün kontrolm vardı bebek başaşağı duruyodu danscı gibi :) ne cinsiyet ne ölçüm hiç birşeye bakamadı doktor sen ne zaman gidiceksn hastaneye
sinber Tugceecikk ben dün gitmiştim bnmki de kıpır kıpırdı ordan oraya kaçtı 😂 haftaya tekrar gidicem 12 hafta dolana kdr her hafta kontrolüm var önlem amaçlı
Bahriye06 sinber benim bebeğim de çok hareketli çok yaramaz olacak dedi dr 2 kızım var bunda oğlum olsun istiyorum hayırlısıyla inşaAllah siz haftaya cinsiyet öğrenirseniz yazarmısınız
sinber Tugceecikk ewet canım o kdr işime geldi ki anlatamam 😂 eşim pek memnun olmadı ama yapçak bişey yok
elifnr47 Hayırlı olsun rüyalar herzaman tersini göstermezmiş demekki 😂🙏🏻 sağlıcakla alın sizde prensesinizi kucagınıza 🌺Ayca6868
Ummuhan4934 Ayca6868 14+3 te gittim %70 kız dedi 17+0 da gittim kesin yüzde bille vermiyorum erkek dedi o yüzden biraz bekle bence😅😅
Ayca6868 Ummuhan4934 bugün gittim valla yüzde yüz kız dedi emin mısınız dedim 3 4 kere baktı evet yüzde yüz dedi alışverişe başla dedi 😊