A_C_04 bnde gittim 22 haftalik bebek şuan kendi göstermiyor dedi kız gibi ama yinede tam net bisey diyemem dedi suratim asık çıktı nedense her doktora gittigimde sanki dilim kilitleniyo hic bisey konusamiyorum doktorumla ne kilosunu ne boyunu sorabildim bnm ilk oğlumda bnm dojtorum bayandi hersey konusurdum ama bu erkek acaba ondanmi cok çekiniyorum birde benim ilk sezeryandi acaba ikincide sezeryanolurmu olan varmi böyle bisey