Kızlar ablamda çift rahim var bundan dolayı erken doğum yapıyor.Ablam şuan 37 haftalık hamile geçen hafta doktor gel 7 Mayıs’ta alalım demiş .Neyse ablam bugun hastaneye gitti yatışını yapmışlar sontayı takmışlar amelıyat kıyafetını de giydırmişler .Doktor gelmiş demiş kızarak demiş ki amelıyat olamazssın daha 2 haftan var nıye geldın dıye .hepımız şuan şoktayız bu suç değil mi kızlar .ya iki hafta içinde anlamada bebeğine de zarar gelse kim hesap verecek .Sizce şikayet etmeyeli mi ?