burcinberen Arkadaşlar merhaba ilk gebeliğimdi , 2 ay önce bebeğimi ileri derece nöral tüp defekti olduğu icin kaybettim,aranızda bu durumu yaşayan ikinci gebeliğinde aynı sorunla karışlasan var mı ve neler yaptınız ,kaç ay sonda gebe kaldınız ????
symslmz burcinberen kuzum öncelikle başın sağolsun Allah saglıkla bir bebiş daha nasip etsin inşallah. Ben bu rahatsızlığın nedeninin annedeki folikasit eksikliği ve kansızlık olarak biliyorum. O yuzden planlı gebelik düşünenler en az üç ay önce günlük 400 mkrogram folikasit desteği alıyolar. Sen kullanıyor muydun öncesinde veya kan sorunhn var mıydı ?