81anne
benim de ikidir rahim ağzı ve kese/plesanta arasında kanamam oluyor.ilki kesenin arkasındaydı. İki gün öncekinde 14cmlik bi kanama alanı oluşmuş.O alanın içindeki kan boşalıyor şimdi ama hayatımda öyle bişey görmedim🙈 tuvalete zor yetişiyorum ,kan olmadık yer kalmadı evde 🙈 ped falan hak getire🙈 ama kanamanın nedeni yok. Bebeğin her şeyiyle sağlıklı olduğunu söylüyor doktorum. Benim de herhangi bir sağlık problemim yok tahlillerim de temiz ama kanıyorum 🙈14 haftalık hamileyim bu arada. Progestan ve pruluton depot iğne kullanıyorum ama içimde olumsuz bi his var 😢 hakkımızda hayırlısı.