Aynı sıkıntı bende de var canım yastık aldım oda fayda etmedi soluma yatıyorum kalkınca ya sağım da yada sırt üstü yatıyorum elimde olmadan bugün doktora sordum 23 haftalığız dikkat et dedi yazmamaya sola yat dedi ama şuan bir sıkıntı olmaz dedi ağrıların için boylu boyunca yastık koy arkana daha rahat olur dedi öyle denicem birde