Bende 40+5 oldum ne sancım var ne nişan ne de suyum arada bir bel kasık agrılarım oluyor o kadar doktorum oazartesiye kadar bekleyelim dedi. Bu arada ikinci gebeliğim normal dogum istiyorum diye bekletiyor doktorum suni sancıyla yardımcı olmuyorlar çünkü ilk gebeliğimde yüksek tansiyondan dolayı bebeğim 33 haftalık erken doğumla sezeryanla dogdu . Oğlum şu an 13 aylık ve kızıma hamileyim aralarında cok az bir yaş farkı var o yüzden normal dogumum biraz zor gibi görünüyor ama doktorum şu an her şey iyi gidyor bebek kendiliginden gelirse normal dogum yapıcam inşaAllah Allahın izniyle .