acagla Kızlar malum coronadan dolayı çoğu yer kapalı balık bulabiliyor musunuz. 5 aylık hamileyim. Balık yemek istiyorum ama balıkçılar kapalı marketlerde de bulamadım. Dondurulmuş yemek ne kadar doğru bilemiyorum. Siz neler yapıyorsunuz?
_Mrv_ acagla semt balıkçıları açık canim büyük marketlerin de balık reyonları var, taze yesen daha iyi.
aytii acagla 1.trimesterim her balık yediğinde geri çıkarmakla sonuçlandı şimdi 35 haftalığım geçen hafta ve bu hafta balık yedim yine sonuç aynı. Aralarda yediğim balıklar yanıma kâr kalsın yarın doktorumla konuşarak takviyeyle devam etcem sanirim 🤷🏾♀️
Ayca6868 acagla inanır mısın dün a 101 de satılan dondurulmuş balıklardan aldım çok canım çekmişti ama yaparken ki o kokusu felaket mide bulandiriyo üstelik 15 haftalık hamileyim dün akşam 8 de yedim gece 2 gibi midemin bulantisina kalktım çok rahatsız ediyor mideyi yeme bence ben zehirlendim zannettim
Betim acagla Omegayı dışarıdan almak gerek o zaman.. ben zaten hiç balık yemem oldum olası günde 3 adet ceviz yiyerek ve takviye ilaçla idare ediyorum .. malesef
acagla Aynen korkuyorum bende taze olmaz diye. Migros ta falan var galiba. Bende ceviz semizotu yiyorum. Regineses max kullanıyorum birde. Omega 3 de var içinde.
Zsahin Bende de aynı sıkıntı var çok tüketemiyorum hem ulaşamadığım hemde canım istemediği için. Ton balığı konusunda ne düşünüyorsunuz kimisi asla tüketilmez diyor kimisi fazlası zarar bir kaç haftada bir alınabilir diyor. Çok çeşitli yorum var açıkcası.
Beebisimm acagla nerede yaşıyorsunuz ki? Bizim burada balıkçılar açık, haftada bir önermişti doktor ama haftada bir olmasa da 20 günde bir Tüketmeye çalışıyorum, evde fırında çok lezzetli oluyor.