Stresanksiyete herkese iyi günler , hiperekojen bağırsak olduğu söylenip doğum yapan var mı? Düşündükçe boğulacak gibiyim.down send riski,kistik fibrozis riski, barsak tıkanıklığı riski bir sürü şey. Doğum yapıp bu süreçten geçen biri var mı?