Nime07 ben daha dogum yapmadim ama bi kac gun yattim hastanede tansiyon yuzunden ve yanimda dogum yapan kadinlar vardi ister sezeryan ister normal olsun gercekten cok lazim oluyor bende ilk basta kararsizdim almakta ama sonra kendi gozumle gorunce hastaneden ciki cikmaz aldim bir paket koydum yani cantama