Gulseventumgan35 benimde aynı sıkıntım vardı kendi doktorumu çok seviyordum ama 27 haftalığım hiç test yapmadık bugüne kadar. Sonra başka doktora gittim detaylı sonucumu görünce damarımda çentiklenme vardı nasıl corasprin vermez sana, idrar kültürüne nasıl bakmaz diye isyan etti. Bu arada iki doktorda aynı hastanede yan yana odalarda düşünün. Şeker yüklemesi çok önemli hele de ailede şeker hastası varsa mutlaka yaptırın genelde bebiş tombiş olunca haftasına göre şekerden şüphe edilir en azından içiniz rahatlar. Vitamin değerleri çok önemli eksikliği özellikle b12nin çok büyük sorunlara yol açabilir ama içiniz yine rahat olsun iğneyle 2 haftada düzeltilir. Bence eski doktorunuza dönmeyin hayati şeyleri es geçmiş hep, en azından ben kendi eski doktorumu sevsem bile dönmice çünkü bu işler hatır gönül ve sevme işi değil maalesef